---
title: Noticias - Ineo
description: Ineo - Tecnologies i serveis - Pintat de peces
author: Super User
url: https://ineo.es/ca/allcategories-ca-es/18-noticies/39-ineo-serveis/106-ineo-tecnologies-serveis-pintat-de-peces
---

: [Serveis](https://www.ineo.es/ca/allcategories-ca-es/18-noticies/39-ineo-serveis "Categoria de l`article")
: 01 Març 2021

## Ineo - Tecnologies i serveis - Pintat de peces

**Tecnologies i serveis: Pintat de peces**

L'objectiu principal del pintat de peces i sèries curtes és protegir-les de les agressions a què puguin ser sotmeses i donar a la peça un millor aspecte estètic, per tal de complir amb els requeriments de qualitat desitjats pel client.

A Ineo disposem d'unes instal·lacions d'última generació i personal qualificat per a la realització de treballs de pintura d'altes prestacions.

Entre d'altres elements, disposem de cabina de pintura Astra, dotada d'una zona de pintura amb sala de preparació, Paint Box i cabina pressuritzada. Cada zona té unes mesures de 7 m de llarg, 4 m d'ample i 2,9 m d'alçada respectivament.

La cabina destaca per l'eficiència energètica i per proporcionar un acabat final de qualitat per al pintat de prototips, peces i sèries curtes.

Més informació: [https://www.ineo.es/ca/serveis/pintat-de-peces](https://www.ineo.es/ca/serveis/pintat-de-peces) 

![Ineo - Tecnologies i serveis - Pintat de peces](https://www.ineo.es/media/com_sppagebuilder/placeholder/20210301-ineo-tecnologies-serveis-pintat-peces.jpg)
